«Είναι προνόμιο να συνεισφέρω άλλη μία φορά στην ετήσια καμπάνια “Πάμε Ελλάδα” της εφημερίδας GREEKNEWS, ειδικά μετά την πρωτοφανή πανδημία COVID-19 και την καμπάνια της Ελληνικής Κυβέρνησης «Μένουμε Ασφαλείς», τονίζει ο Αμερικανός Πρέσβης στην Αθήνα, Τζέφρι Πάιατ, στο μήνυμα υποστήριξης της καμπάνιας.
Και συνεχίζει: «Θα άρχιζα επαναλαμβάνοντας την επιδοκιμασία μας στον Πρωθυπουργό κ. Μητσοτάκη και την Ελληνική Κυβέρνηση για την επιτυχή αντιμετώπιση της πανδημίας, η οποία επαινέθηκε από διεθνείς εταίρους και μέσα ενημέρωσης σε ολόκληρο τον κόσμο.
Η Ελληνική Κυβέρνηση έχει καθιερώσει πρωτόκολλα υγείας και ελέγχους για ξενοδοχεία, εστιατόρια, παραλίες και επιβατηγά πλοία προκειμένου να κάνει τον τουρισμό όσο πιο ασφαλή μπορεί, και συμφωνώ απολύτως με το τελευταίο μήνυμά της, «Greek summer is a state of mind».
Αυτό το καλοκαίρι κατά τη διάρκεια της παγκόσμιας υγειονομικής κρίσης, αναφέρθηκα σε πολλούς από τους αγαπημένους μου Ελληνικούς προορισμούς μέσα από τη σειρά μου #FridayPhotoστο Twitter. Υπάρχουν ακόμη πολλοί που δεν περιέλαβα εκεί όπως η παραλία της Βοϊδοκοιλιάς σε σχήμα Ωμέγα στην Πελοπόννησο, η Χαλκιδική που θεωρείται από τους Μακεδόνες ότι έχει τις καλύτερες παραλίες της Ελλάδας – και με το δίκιο τους – μια και έχει τις περισσότερες γαλάζιες σημαίες στη χώρα, ή την Κέρκυρα και τη Νάξο, και οι δυο από τα λιγότερο γνωστά νησιά στους Αμερικανούς επισκέπτες, που όμως έχουν τη δική τους ξεχωριστή κουλτούρα, κουζίνα, και φυσικές ομορφιές. Και υπάρχουν τόσα πολλά μέρη στην Ελλάδα που θα ήθελα ακόμη να επισκεφθώ.
Είμαι πολύ περήφανος που Αμερικανικές εταιρίες ξεχώρισαν πραγματικά κατά τη διάρκεια της πανδημίας, ενδυνάμωσαν τις συνεργασίες τους με την Ελλάδα, και μας επιτρέπουν να απολαύσουμε την Ελλάδα μέσω της τεχνολογίας. Η Google συνεργάσθηκε με το Υπουργείο Τουρισμού στην πρωτοβουλία Greece from Home, μέσα από την οποία μπορεί κάποιος μαζί με την οικογένειά του να επισκεφθεί τους θησαυρούς του Μουσείου της Ακρόπολης, το Μοναστήρι του Αγίου Ιωάννη του Θεολόγου στην Πάτμο ή να ρίξει μια ματιά στο Street Mode Festival στη Θεσσαλονίκη. Η Microsoft συνεργάσθηκε με το Υπουργείο Πολιτισμού φέρνοντας την Αρχαία Ολυμπία, λίκνο των Ολυμπιακών Αγώνων, στις οθόνες μας μέσω της Εικονικής Πραγματικότητας. Είμαι ενθουσιασμένος για το πόσο μπορούμε να αναπτύξουμε αυτή τη συνεργασία σε συνδυασμό με τους επόμενους «Αμερικανικούς» Ολυμπιακούς Αγώνες του Λος Άντζελες το 2028.
Και ακόμη καθώς μιλάμε για το Ελληνικό καλοκαίρι, δεν πρέπει να ξεχνάμε αυτό που συνεχίζω να τονίζω στους Αμερικανούς: Η Ελλάδα είναι ένας απίστευτος προορισμός ακόμη και πέρα από τους καλοκαιρινούς μήνες. Στο Καρπενήσι, τις «Άλπεις της Ελλάδας» το κέντρο χειμερινού σκι των Καλαβρύτων στον Χελμό, και ακόμη στον Παρνασσό κοντά στην Αθήνα, μπορεί κάποιος να απολαύσει μια εξαιρετική μυστική σαιζόν χειμερινού σκι, οπότε προγραμματίστε να ξανάρθετε νωρίς το 2021 για μια μοναδική Ελληνική χειμερινή εμπειρία.
Οπουδήποτε κι αν είστε αυτό το καλοκαίρι, μείνετε ασφαλείς, υγιείς, και να θυμάστε ότι η Ελλάδα θα περιμένει να σας υποδεχθεί με ασφάλεια, οποτεδήποτε θελήσετε να την επισκεφθείτε».
Πηγή:greeknewsonline.com
Επιμέλεια: Φούλη Ζαβιτσάνου