Ανάμεσα στα κορυφαία σχολεία της Πολιτείας της Βικτώριας, παραμένει το ελληνικό σχολείο Alphington Grammar, σύμφωνα με την πρόσφατη δημοσίευση του καταλόγου «Victoria by Better Education», μία ανεξάρτητη διαδικτυακή πλατφόρμα που εξετάζει και αναλύει στοιχεία ιδρυμάτων απ’ όλη την Αυστραλία.
Με βαθμολογία 94 στα 100 για την ποιότητα της εκπαίδευσης που παρέχει στους 535 μαθητές, το ελληνικό σχολείο βρίσκεται στην 89η θέση στο σύνολο των 150 καλύτερων σχολείων της Πολιτείας στη λίστα «The Better Education Top Secondary Schools in Victoria».
Η Δρ Vivianne Nikou, διευθύντρια του σχολείου, που ιδρύθηκε από την Ελληνική Ορθόδοξη Κοινότητα το 1989, στην συνέντευξή της στην ομογενειακή εφημερίδα «Νέος Κόσμος» είπε ότι ο κατάλογος αντικατοπτρίζει τη σταθερή ανάπτυξη που σημειώνεται στο σχολείο τα τελευταία δέκα χρόνια.
«Στο Alphington Grammar School γίνονται συνεχείς βελτιώσεις τα τελευταία δέκα χρόνια. Το 2019, τα Μέσα Ενημέρωσης ανέδειξαν τις εξαιρετικές βαθμολογίες μας στο NAPLAN» δήλωσε η Δρ Nikou.
Δρ Vivianne Nikou
«Το 2020, το σχολείο μας πήρε το βραβείο της εφημερίδας «The Age» για τη μεγαλύτερη βελτίωση σχολείου στα αποτελέσματα του VCE στη διάρκεια δέκα χρόνων στη Βόρεια Σχολική Περιοχή, και φέτος βρισκόμαστε ανάμεσα στα 100 πιο αναγνωρισμένα και αξιόλογα εκπαιδευτικά ιδύρματα στη Βικτώρια».
Η Δρ Nikou τόνισε ότι τα αποτελέσματα των εξετάσεων του NAPLAN, δείχνουν ότι το σχολείο φέτος είναι πολύ πάνω από το μέσο όρο στην Πολιτεία, σε κάθε κατηγορία και σε κάθε τάξη. «Πρόκειται για ένα αξιοσημείωτο επίτευγμα για ένα σχολείο που είναι ανοιχτό σε όλους».
Εξήγησε ότι τα απανωτά κλεισίματα του σχολείου λόγω πανδημίας έχουν προκαλέσει πολλές δυσκολίες, οι οποίες καταβάλλονται προσπάθειες να ξεπεραστούν.
«Τα σχολεία αποτελούν κέντρα κοινωνικοποίησης και συνεργατικής μάθησης. Η απομακρυσμένη μάθηση έχει δυσκολέψει τους μαθητές, το προσωπικό και τους γονείς μ’ έναν τρόπο που δεν έχουμε ξαναζήσει. Απαιτείται να ανταποκρινόμαστε ακόμα πιο άμεσα, να είμαστε πιο σαφείς και ευέλικτοι στη δομή του μαθήματος ώστε να διασφαλίσουμε ότι η μάθηση των μαθητών μας δεν διακυβεύεται».
«Κατά τη διάρκεια της εξ αποστάσεως διδασκαλίας έχουμε δημιουργήσει Σημεία Επαφής για να εξασφαλίσουμε την ισορροπία μεταξύ της μαθησιακής επιτυχίας και της φροντίδας και ευημερίας των μαθητών μας» δήλωσε η Δρ Nikou.
Πηγή: Νέος Κόσμος