Η Μαρία Παπαγεωργίου και ο Χρήστος Μπώκος στο «Ευ Ζην» | 17.06.2026
Με την Πρόεδρο του Συλλόγου Ασθενών με Γυναικολογικό Καρκίνο «Εριφύλλη», κυρία Μαρία Παπαγεωργίου, συζητάμε για τον καρκίνο του ενδομητρίου, καθώς ο Ιούνιος είναι μήνας ευαισθητοποίησης για τη νόσο. Η κυρία Παπαγεωργίου μάς μιλά για τη σημασία της έγκαιρης διάγνωσης και μας υπενθυμίζει πόσο σημαντι...