Reset password

Enter your email and we’ ll send you a link to get back to your account.

Η εικαστική έκθεση «Six Greek Artists» στις Βρυξέλλες

Την ομαδική έκθεση «Six Greek Artists», με έργα των Στράτου Καλαφάτη, Διονύση Καβαλλιεράτου, Νίκου Ναυρίδη, Ραλλού Παναγιώτου, Κώστα Σαχπάζη και Χριστιάνας Σούλου, παρουσιάζει η γκαλερί Bernier/Eliades στις Βρυξέλλες.

Στην έκθεση παρουσιάζονται διάφορες μορφές τέχνης, όπως φωτογραφία, ζωγραφική και γλυπτική, από τους έξι καταξιωμένους Έλληνες εικαστικούς.

Λίγα λόγια για τους καλλιτέχνες

Οι τρεις αφηγηματικές φωτογραφίες του Στράτου Καλαφάτη (γεν. 1966) είναι μέρη διηγήσεων, με φαινομενικά διαφορετικούς προορισμούς. Ο καλλιτέχνης χρησιμοποιεί το τετράφωνο φορμά και μια παλέτα έντονων χρωμάτων επιβάλλοντας σαγηνευτικά το φλας ακόμη και κατά τη διάρκεια της ημέρας.

Η ευέλικτη καλλιτεχνική πρακτική του Διονύση Καβαλλιεράτου (γεν.1979) περιλαμβάνει γλυπτά μικρής και μεγάλης κλίμακας σε ξύλο, πηλό ή άλλα μέσα και σχέδια με μολύβι και κάρβουνο. Το γλυπτό του και τα δύο σχέδια αποκαλύπτουν τον εκθαμβωτικό εσωτερικό κόσμο του καλλιτέχνη – ένα προσωπικό σύμπαν μέσα από ένα χιουμοριστικό και ειρωνικό στιλ.

Ο Νίκος Ναυρίδης (γεν. 1958) χρησιμοποιεί ένα ευρύ φάσμα μέσων: βίντεο, φωτογραφία, σχέδιο και installation. Η έγχρωμη εκτύπωση του «Difficult Breaths #6» ανήκει σε μια προηγούμενη σειρά έργων, που εξερευνά τη φυσική λειτουργία της αναπνοής και το στοιχείο του αέρα, ενώ το έργο «Obsolescence«, που ανήκει στη μετέπειτα σειρά του, είναι εμπνευσμένο από το θεατρικό και λογοτεχνικό έργο του Σάμιουελ Μπέκετ.

Η Ραλλού Παναγιώτου (γεν. 1978) δημιουργεί γλυπτά με σύνθετη υλικότητα και μορφολογική ακρίβεια. Τα έργα της, συνταγμένα από επανακατασκευασμένα θραύσματα χώρων, προϊόντων και ίχνη χειρονομιών, καταρρίπτουν διακρίσεις ανάμεσα σε διαφορετικούς τύπους αντικειμένων και τεχνολογιών, μέσω συναισθηματικών συνδέσεων.

Η καλλιτεχνική διαδικασία του νεαρού γλύπτη Κώστα Σαχπάζη (γεν. 1977) έχει ισχυρή βάση στις κατεξοχήν τεχνικές της πλαστικής. Σε αυτήν την έκθεση ο καλλιτέχνης παρουσιάζει ένα γλυπτό από αλουμίνιο, τοποθετημένο στο πάτωμα της γκαλερί, το οποίο λειτουργεί ως ένας πλήρης οργανισμός που αλληλεπιδρά με τον θεατή και τον τοποθετεί σε μια διαδικασία παρατήρησης.

Τα σχέδια της Χριστιάνας Σούλου (γεν.1961) χαρακτηρίζονται από ευαισθησία αλλά και μια ακαδημαϊκή σχεδόν αυστηρότητα, αποτελώντας, δε, σχόλια επάνω στην ανθρώπινη κατάσταση. Τα δύο της σχέδια εμπνευσμένα από το «Βιβλίο των Φανταστικών Όντων» του Χόρχε Λουίς Μπόρχες, παρουσιάστηκαν στην 55η Μπιενάλε της Βενετίας, ενώ τα άλλα δύο σχέδια είναι εξερευνήσεις της φόρμας, εμπνευσμένες από το «Χορός και Ψυχή» του Πωλ Βαλερί και στο πνεύμα της μορφής όπως περιγράφεται από τον Ρολάν Μπαρτ.

Διάρκεια έκθεσης: 26 Μαΐου – 18 Ιουλίου 2020

Ώρες λειτουργίας: Τρίτη – Σάββατο: 12.00 – 18.00

Πηγή: newsville.be

Επιμέλεια: Κατερίνα Χούμπα

RELATIVE ARTICLES

Αυστραλία: Η εξάχρονη Χρύστα Βικτωρία κέρδισε το βραβείο «Major Bursary Winner» στο Science Talent Search 2024
Η εξάχρονη Ελληνοαυστραλή Χρύστα Βικτωρία, μαθήτρια του Lower Hall Anglican Grammar School, κέρδισε πρόσφατα το βραβείο «Major Bursary Winner» στον Διαγωνισμό Επιστημονικού Ταλέντου 2024 (Science Talent Search 2024), για το βίντεο-πρότζεκτ της σχετικά με την επιβίωση των ειδών. Το πρότζεκτ της, το οπ...
International Micro μ Festival 2024: Προβολές και ψηφοφορίες κοινού σε Ελλάδα και εξωτερικό
Το International Micro μ Festival πιστό στο φθινοπωρινό ραντεβού με το κοινό του, επιστρέφει στις κινηματογραφικές αίθουσες για δέκατη τέταρτη χρονιά. Από σήμερα Πέμπτη 21 ως και το Σάββατο 23 Νοεμβρίου, το Micro μ θα ταξιδέψει τις ταινίες του σε Αθήνα, Βέροια, Πτολεμαΐδα, Ρέθυμνο, Ρόδο, Κοπεγχάγη κ...
ΗΠΑ: Συνέδριο Αμερικανικού Ελληνικού Ινστιτούτου (AHI) στην Ουάσινγκτον για τα 50 χρόνια από την τουρκική εισβολή στην Κύπρο 
Διήμερο συνέδριο για τα 50 χρόνια από την τουρκική εισβολή στην Κύπρο, διοργάνωσε το Αμερικανικό Ελληνικό Ινστιτούτο (ΑΗΙ) στην Ουάσινγκτον. Στις εργασίες του συνεδρίου συμμετείχαν εκπρόσωποι των σημαντικότερων ελληνοαμερικανικών οργανώσεων, αξιωματούχοι από τον Λευκό Οίκο και το Στέιτ Ντιπάρτμεντ και επιφ...